Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

2 dagar efter!

Publicerad 2013-08-22 13:01:38 i Allmänt,

I tisdags va ja ju in till Östersund igen.
Det va fruktansvärt, alla känslor kom tillbaka och jag kände mej totalt värdelös.
MEN jag klarade av testdagen!
Efter att jag klarat fystestet så hade jag fått som helt ny energi! Och vart taggad till max att fixa resten av testdagen!
Och det gjorde jag!
Testdagen är avklarad, och inbjudan till prepp har jag fått.
Så om 1 och en halv vecka så bosätter jag mej på Östersunds brandstation igen.
Upplägget på hela utbildningen är helt annorlunda nu mot förra året.
Vi är i Östersund en vecka, sen hemmastudier i 4 veckor och sen in till Östersund en sista vecka.
Det blir nog toppen!
Måtte detta gå vägen!!

Varit till psykologen en sväng idag.. Han är bra.
Det är som jag har sagt, där har jag min hjälp!
Nu ska jag börja föra en "känslodagbok". För att jag ska kunna lära mej att sortera känslor.
Vi får se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela