Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Försöka med blogg igen.

Publicerad 2013-08-14 17:00:01 i Allmänt,

Nu tänkte jag försöka lite med det här igen.
Livet har ändrats endel. En hel del faktiskt.
Jag har börjat sett mej själv lite, hur jag vill ha det i livet.
Vilket har fått sina reaktioner.
Att bryta ett mönster och börja göra nånting annat kan vara svårt för vissa.
Livet har varit väldigt invecklat och enkelriktat, men nu har jag känt att det börjar bli ganska enkelt och fler möjligheter har dykt upp.

Jag har tänkt försöka skriva lite om det, utan att lämna ut för många runt i kring mej.
Det här ska ju handla om mej och mina val.
Men jag vet att vad jag än skriver så kommer det alltid att finnas någon som reagerar.

Mitt liv.. Mitt val..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela