Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Plötsligt händer det!

Publicerad 2013-12-14 15:12:27 i Allmänt,

Av någon anledning så har bloggen på appen helt plötsligt fixat sej! 
Har ju helt gett upp bloggen, men flera månader efter såhär kände jag för att gå in å kika! Å då funkar det. 
Jisses! =P 

Jag vet väl inte riktigt om jag har så himlans mycket intressant att skriva =P 

Dagen började med ett härligt träningspass på pigget! Måste verkligen komma igång nu, efter operationen så vart man ju helt stillasittande. Lagomt å komma igång veckan innan jul ;) hehe. 

Det blir väl lite julstök nu. 
Få se om jag kommer ihåg att jag har en blogg igen =P 
Och om jag får nå kul å skriva om =P 

Hej

Kommentarer

Postat av: Du vet vem.. <3

Publicerad 2013-12-14 20:27:57

Klart du ska fortsätta blogga, man håller sig lite uppdaterad trots avståndet ju ❤️..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela