Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Hej och hallå =)

Publicerad 2013-10-08 19:03:40 i Allmänt,

Hej minà vänner ;) 
jag har inte glömt bort denna blogg, men jag har fortfarande problem med appen. 
Åh inge svar från support? 
Jaja =) 
 
sitter i in östersund just nu, närmare bestämt i trygghetens hus ;) 
är inne på sista veckans utbildning, och det går fantastiskt bra! 
Det är så himla roligt det här =) 3 dagar kvar sen är jag godkänd rökdykare, hoppas ja ;) hehe. 
kliver på jour så fort jag kommer hem! Så ska väl försöka samspråka med min käre rökdykarpartner där hemma hur dom gör! =) finns ju lite olika söktekniker och jag tror att dom gör lite annorlunda hemma på stationen =) 
 
har som vanligt inte så mycket intressant att skriva =) 
jag är mest bara nöjd och glad idag =) 
 
hej hej =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela