Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Preppens sista dag.

Publicerad 2013-10-10 17:34:03 i Allmänt,

I morgon är det dags för slutövningarna.
Bedömningen..
Jag är så himla nervös.. 
I morse vakna jag halv 7, med världens stress! "-vi ska ha teoretiskt prov idag" va mina första tankar, teori är inte riktigt min starka sida. 
Så smsa iväg lite funderingar jag hade till några kollegor och tur för mej va dom vaken! =) 
Fick lugna mej lite granna iaf =) 
Men provet gick bra, insatserna gick bra, men nu är kroppen riktigt sliten. 
Några timmars slit kvar... Sen är jag klar för bedömningen.. 
Godkänd eller inte? 
För mej så har veckorna gått otroligt bra, men det är inte jag som kommer med det slutgiltiga... Jag vill, jag vill ha bedömningen nu!! =) 
 
Hörs i morgon =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela