Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Stillasittande och högläge.

Publicerad 2013-10-17 14:00:30 i Allmänt,

Jag har änligen gjort den efterlängtade operationen i foten.. 
I tisdags va ja in till Östersund och fixa till det onda jag haft nu i 2 år =) 
måste säga att det va en ganska häftig upplevelse, fick lugnande och lokalbedövning. Kände absolut ingenting av att dom va i foten och karva, så tillslut våga jag faktiskt kika till lite hur det såg ut. 
Nu är det bara att återhämta sej, dom 2 första dagarna ska tydligen va värst i smärtväg, och jag har fått stränga order om att vara alldeles stilla dessa 2 dagarna.. Och det går? =P
Jodå försöker iaf, värken får mej att vara rätt stilla. Har fått bra värktabletter också som man blir rätt snurrig av. 
Känns faktiskt som jag mest ligger och svamlar just nu, mer än vanligt =P
 
så där är jag nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela