Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Stolt och stark!

Publicerad 2013-10-12 16:00:37 i Allmänt,

Kommer hem med huvudet högt efter denna fantastiska vecka i staden =) 
Godkänd rökdykare och får därmed ha beredskap på allvar nu =) 
det har vart en riktigt hård vecka, men så himla rolig, det va faktiskt lite lejsamt att åka ifrån detta härliga gäng som jag har fått lärt känna =) Tror dom flesta av oss kände så, vi stod som kvar och kika på varandra och vela som inte riktigt åka =) 
Men känslan av att komma hem till mitt, och min älskade sambo va obeskrivlig! Lycka!! =D 
Tyvärr så fick jag inte pussa på min fina Enzio då han är i Sundsvall i helgen =( förhoppningsvis kommer han hem i morgon! 
 
Klart slut, återgå till krattning =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela