Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Din lilla parasit!

Publicerad 2013-09-17 18:32:13 i Allmänt,

Blir så jävla förbannad på dina äckliga lögner! 
Att du inte begriper bättre! Vi ser rakt igenom dej! 
Men du har så förbannat tur så du smiter igenom allt! Tamefan allt! 
Men jag hoppas att du inom en snar framtid kommer att hamna i den positionen du inte kan slingra dej ur nå mer! Det kommer att ske, frågan är bara när! 
Jävla parasit fan! 

Visst jävligt förbannad känner jag mej... Vi har haft våra snören att dra i, för att fiska fram bevis, men alla snören har klippts av, och vi står här tomhänta och kan bara titta på... 
Om du bara visste vad vi gör för dej, som tack hotar du mej, att du ska se till att jag dör! 

Är fortfarande nere i Borlänge, vart här visst mycket längre än planerat. 
Men man får väl passa på när man kan. 
Mycket händer här och det känns som att min familj behöver mej mer än ett tomt hus och en jobbande sambo. 
Ska ut och käka middag med min älskade lillebror (den äldre av dom) i morgon.. Han ville så gärna att jag stannade tills på torsdag. Så får göra de då. <3 blir glad när han säger så. 

Har fixat till en liten spontan tatuering också. Mest en liten dalahäst. Men vart inte klar =/ vart så himla svullen och färgen hade svårt att fästa. Så får vänta tills det läkt då och köra igen.. 

Ligger i badet hos min mor nu.. Så skönt! Får passa på medans man har oändligt med varmvatten ;) 

Kort å gott! 
Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela