Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Fjärde dagen - Varm rökdykning

Publicerad 2013-09-05 22:42:20 i Allmänt,

Mitt svåraste ämnen, just rökdykningen.
Men idag gick det hur lätt som helst! Känns riktigt skönt.

Vi började med en brand i en container, bara för att vi skulle få se hur det funkar egentligen. Sen fick vi gå in en annan container och öva svepteknik/släckteknik. Sen vidare till sökteknik.
Det gick väldigt bra! Väldigt varmt va det! Men riktigt roligt!
Jag jubla av lycka när jag kom ut! =D

Va lite kort om vad vi gjort idag...
Nu sitter jag på station och väntar på att sista tvättmaskin ska bli klar!
Eftersom jag bor kvar här så fick visst jag tvätta alla larmställ! Skit också!
50 minuter kvar på sist maskinen... Sen får jag sova...

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela