Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Förflyttad hemresa =)

Publicerad 2013-09-19 12:30:58 i Allmänt,

Va ju som meningen att jag skulle åka hem i måndags, vilket som vart flyttad till tisdag, sen torsdag och som i sista stund vart flyttad till fredag ;) men nu kommer jag inte flytta den längre! Imorgon åker vi till kära Strömsund igen! 

Kändes ju lite fel att åka hem idag faktiskt, mamma är ledig, så då fick vi med henne upp till morfar =) sen ska vi ut till älskade Ingemar <3 
Så jag får som göra det man borde göra innan man åker hem =) 

Nog om det ju... 

Du ska bara veta att jag får reda på allt du gör och säger. Skrattar bäst som skrattar sist, jag har så mycket mer än vad du någonsin kommer att få ;) du skulle bara veta vad. 
Inom en snar framtid får du det ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela