Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Första dagen hemma =)

Publicerad 2013-09-21 21:44:05 i Allmänt,

Vaknade upp i min säng i mitt hus hemma i Strömsund, ni anar inte hur otroligt skönt det va =) 

Planerna idag va ju att vi skulle börja göra gården redo för vintern, som att städa undan lite saker, klippa häcken (som skulle gjorts för länge sen), installera lite el på uteplatsen och lite annat småfix.. 
Men när jag kom ut på baksidan så vart jag väldigt påmind om våran otroliga gräsmatta, som inte blivit klippt på jag vet inte hur länge! 
Fram med lien! Helst! 
Men jag fick ta fram våran tungklump till gräsklippare som inte vill gå för egen kraft! 
Och klippa det blöta höga gräset... Tungt och så svettigt =) fram och tillbaka i samma spår...
Det vart ju kortare iaf! Men det ser förjävligt ut.. Så bara att avvakta några dagar sen klippa igen =) 

Va en himla vacker höstdag här idag =) varm och solig. 
Tur vi fick några timmars avbrott av trevligt besök! =)
Både min kära syster va här med respektive + ett barn och min käre bror med respektive + ett barn! 
Va så himla mysigt att sitta på uteplatsen och dricka massa kaffe och snacka massa skit! =D 
Tack fina fina ni! <3 

"Joura" fick jag göra idag också i några timmar, får väl inte ha jour på roligt förens sista utbildnings veckan men jag är iaf extra händer och fötter när dom bara är 4. Och det är väl egentligen bara rökdykningen jag inte få göra än. 
Men, det va lugnt på larm. =) 

Sitter nu med ett glas vin och mina 2 grabbar i myssoffan och kikar på film. Ljuva kväll! <3 

Hörs i morgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela