Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

På väg mot Borlänge!

Publicerad 2013-09-10 11:17:24 i Allmänt,

Är på väg hemöver en sväng, hem till kära Dalarna.
Har precis kommit fram till Östersund, ska sitta å vänta här till tjugo över 12. Då går nästa buss. Tur man är van med den här resan, undra hur många gånger jag har åkt den här linjen?
Men idag har jag min kära enzio med mej som sällskap!
Han är så himla lugn och trygg, mest sov hela vägen in till Östersund.

Nog om det..

Min blogg är inte så stor alls, vet knappt om jag har nå läsare? Men ändå så har det lyckats tittat in nån som bara va tvungen att lämna en väldigt kass kommentar.
Den va i stil me att "tryggt att ha en brandman som går till psykologen... Not.."
Jag hoppas du förstår själv hur otroligt korkad den kommentaren är? Intelligensen bakom den kommentaren är inte speciellt hög.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela