Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Sista dagen i Borlänge.

Publicerad 2013-09-19 18:52:47 i Allmänt,

Idag är det absolut sista dagen i hemstaden. 
I morgon går resan upp till kära Jämtland. 

Fick ju som jag skrev tidigare hälsa på morfar, och säga hej en sväng till älskade storebror <3 
2 väldigt betydelsefulla män i mitt liv, som jag ständigt saknar <3 

Önskar jag kunde stanna kvar en sväng till här nere, men samtidigt längtar jag hem så otroligt så jag snart spricker =) 

Va ute å fika en sväng med min fin vän, tack för dom stunderna jag fick med dej den här gången! =) hoppas vi ses snart igen! =) 

Passa på å ta mej ett sista bad medans jag kan ;) 

Hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela