Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Företagscupen!

Publicerad 2014-01-19 10:54:43 i Allmänt,

Igår var jag med och spela företagscupen i hammerdal. Spelade för team sportia i år, men med i stort sett samma killar som tidigare år. =) 
Och äntligen fick vi vinna hela cupen! Tjoho! 
Jag har inte tränat innebandy på flera år nu, men det känns bra att en hel del sitter kvar =) 
Sista matchen alltså finalen så fick jag storspela! En såndär match som det mesta flyter på, och man är på exakt rätt ställe =) Love it! 

Hellskotta vad jag saknar innebandyn. Och laget jag hade i Borlänge! 


Hejja för oss! =) 

Nu idag tänker jag mest vara så stilla som möjligt, har jour men få hoppas att sökaren är tyst =) 
Kroppen gör rätt ont =) 

Kort om det! Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela