Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

Innesittardag!

Publicerad 2014-01-14 13:08:52 i Allmänt,

Idag tänker jag inte kliva alldeles för långt utanför dörren, inte mer än det nödvändiga, som hundpromenad och tillåfrån spinningen! 
Och så hoppas vi att sökaren är tyst idag. 
Det är ganska kallt ute även idag! 
Vinter =) 

Natten till idag fick jag ha min fina systerson här på övernattning. 
Det va himla mysigt, men tokern hade ställt klockan på 6 i morse! Men det va nog mest bara jag som vakna, tassa in till honom och stängde av larmet, och upptäckte då att han ställt 3 larm! 
Jisses, litar han inte på moster? ;) haha. 

Ikväll ska ja rå mej på ett pass spinning! Ska bli himla härligt, det är som dags! Se om man hittar lite endorfiner! ;) 

Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva idag heller.. Mest "tomskriver".. 

Hej ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela