Angelica

Ett liv, flera vägar. Ett liv, olika sanningar. Ett liv, välj din egen väg, din egen sanning.

När man inte riktigt vet vart man ska ta vägen..

Publicerad 2014-01-07 01:37:44 i Allmänt,

När livet känns komplicerat och man inte riktigt vet varken bak eller fram.. 
När man känner sej sådär tom.. 

Det finns en oändlig längtan inom mej, en längtan som fyller hela min kropp och hjärta.. 
Men ändå känner jag mej helt tom.. Jag orkar inte längre.. 
Det tar så på mina krafter, jag blir svag.. 
Vem är jag? 
Vad vill jag? 
Jag kan inte hejda dom där tårarna, dom har följt mej hela dagen.. 
Vart är framtiden? Vad vill framtiden..? 
Jag kan inte se den, eller känna den.. Bara ett stort tomrum, ett stort mörker.. 

Hjälp mej... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela